Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Σχόλιο του Γεωργούλη Δημήτρη το οποίο προσυπογράφουμε


Διαβάσαμε το παρακάτω  στα σχόλια, από τον ποδοσφαιριστή μας Γεωργούλη, του οποίου το ήθος 25 χρόνιας στον αγωνιστικό χώρο κατάφερε να αμφισβητήσει και να αμαυρώσει  ο ψεύτης διαιτητής Σταφίδας μέσα σε 5 λεπτά.

Δ. Γεωργούλης είπε...
Καταρχήν καλημέρα...
Έχουν πιάσει αρκετοί το νόημα εδώ μέσα και θα συμφωνήσω με τα λεγόμενά τους (όχι τα "σπρωξίματα").
Ευτυχώς υπήρχε κόσμος που είδε σήμερα (χτες) τί έγινε. Ας πω 2 πραγματάκια γιατί το βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ σκεπτόμενος τί "έκανα".
Καταρχήν αν δείτε και στην φωτό παραπάνω, μάταια προσπαθούσα να εξηγήσω στον διαιτητή ότι δεν υπάρχει στους κανονισμούς αυτή η λέξη και βέβαια δεν επισύρει κίτρινη κάρτα. Μπορεί να του το είπα και 10 φορές προτρέποντας να αλλάξει την απόφασή του. Όπως καταλαβαίνετε δεν την άλλαξε.



Ακόμα και στους επόπτες το είπα όταν μαζεύτηκαν όλοι μαζί. Στο τέλος απογοητευμένος φεύγοντας τους είπα "θέατρο σκιών και καραγκιόζηδες" στο οποίο αντέδρασε αμέσως δείχνοντάς μου (σωστά) κόκκινη κάρτα. Η συνέχεια δεν με τιμάει καθόλου και για την οποία θα απολογηθώ παρακάτω. Θεώρησε καλό να γράψει όλη αυτή την πρόταση για να δικαιολογήσει την απόφασή του. Παίκτης που τρέχει και έχει μετρημένες ανάσες αυτή την πρόταση δεν μπορεί να την πει. Δεν βγαίνει πώς να το κάνουμε, μόνο μονολεκτικά μιλάμε αν θέλουμε να επικοινωνήσουμε. Οπότε μπορείτε να καταλάβετε ότι "μαγείρεψε" το Φ.Α. για να δικαιολογήσει την απόφασή του. Το λάθος το καταλαβαίνω αλλά την "δόλια" απόφαση δεν την συγχωρώ. Τέλος για τον διαιτητή (λέμε τώρα)..
Για συνέχεια, τρομάζω στην σκέψη τί μου δημιούργησε ο συγκεκριμένος και σε τί με οδήγησε να κάνω. Είμαι 25 χρόνια ποδοσφαιριστής χωρίς κόκκινη κάρτα προσπαθώντας πάντα να δείχνω μόνο την αγωνιστική μου συμπεριφορά. Αυτό που με κόπο κατάφερα να δημιουργήσω μέσα σε μια στιγμή πήγα να το διαλύσω. Ευχαριστώ τους ανθρώπους (παράγοντες-ποδοσφαιριστές) που με συγκράτησαν γιατί τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα. Δεν έχω δικαιολογία για την αντίδρασή μου κι έχω μάθει να είμαι αυστηρός με τον εαυτό μου. Την τιμωρία μου την έχω ήδη βγάλει με τους άγραφους νόμους τις κοινωνίας μας και δεν περιμένω κανέναν ΚΑΠ να με τιμωρήσει, δεν τον έχω ανάγκη. Απλά δεν θα αφήσω τον εαυτό μου πρώτα κι "αυτούς" μετά να με ξαναοδηγήσουν σε λάθος συμπεριφορές. Τουλάχιστον όταν θα αποφασίσω να κρεμάσω τα παπούτσια μου, αυτό που θέλω να θυμούνται είναι μόνο τις καλές μου στιγμές.
Για τα υπόλοιπα σχόλια, όποιος χαίρετε με το χθεσινό, με μαθηματική ακρίβεια θα το βρει μπροστά του, κανένας δεν γλυτώνει και τότε θα ψάχνει συμπαράσταση. Οι προτάσεις για συσπείρωση των ομάδων είναι η μόνη λύση μήπως κι αλλάξει κάτι.
Την καλημέρα μου και καλή συνέχεια.

5 σχόλια:

  1. Δημητρη το τι ειναι ο καθενας μεσα στη κοινωνια τις Χιου το γνωριζουμε ολοι. Σε κατι υποκοιμενα τιποτενιους καραβαναδες ονοματι Σταφιδας το μονο που χρειαζεται ειναι απαξιωση γιατι με το να ασχολεισαι μαζι του του δινεις αξια.Μη χαλας το σαλιο σου........Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. tin axia sou tin exeis deixei mesa sta gipeda tosa xronia. mi dineis simasia se autous tous talirofoniades. eixan dolo....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. KAI META FTAIEI O GEVRGOYLHS KAI KAUE GEVRGOYLHS POY ANTIDRA ETSI E?
    THA PREPEI DHLADH OI PAIKTES NA KANOYN TOYS BLAKES KAI NA DEXONTAI OTI TOYS KANOYN XORIS LOGO.
    KAI EIMAI 101% BEBAIOS OTI AYRIO KAI METHAYRIO THA BGEI H ESP KAI OI DIAITHTES NA LENE OTI DEN EINAI ALITHIA AYTO ME TA PROSTIMA.OTI TO FANTAZOMASTE OTI EIMASTE OLOI HLITHIOI EKTOS APO AYTOYS.
    XLEYASTE TOYS KAI FTYSTES TOYS EINAI TO MONO POY TOYS AXIZEI ETSI OPOS TA EXOYN KANEI.
    XEFTILISMENOI OLOI SAS PATE FIRI FIRI NA FATE TO XILO THS ARKOYDAS KAI META THA FTAIEI O GEORGOYLHS KAI O KATHE GEORGOYLHS E?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. tin aksia tou tin kseroume tosa xronia kai tin exei diksi mesa sta gipeda alla ftexi... giati gia tin empiriaa tou kai gia ola auta den dikeologite na tous blastima toso xontra kserontas oti den briski to dikio tou me autous tous mapes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αγαπητέ μου την μόνη "χοντρή" βρισιά που του είπα ήταν το "καραγκιόζηδες"... ελπίζω να γλιτώσω το εκτελ. απόσπασμα. Γενικά δεν βρίζω, για το μόνο που απολογούμαι είναι ότι του επιτέθηκα μετά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή