Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Η βαθμολογία σε 21 αγώνες


13 σχόλια:

  1. Θα ήθελα να αναδημοσιεύσω την βαθμολογία σου μου το επιτρέπεις?Σ ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και αυτο ισχυει για ολους. Οποιος θελει την ανεβαζει ελευθερα όπου θέλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν θελω ευχαριστιες και τετοια. Αυτα πες τα σε ενα φιλο του Καναρη που μου ειπε οτι δεν προαγω το Χιωτικο ποδοσφαιρο.
    Κανονισε να βρεθουμε στο μεταξυ μας αγωνα για κοινό "αγώνα". Να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. an exeis xrono anebase mia amartisi pou na afora tous diekdikites tou titlou. kofinas, kanari,fafni, atromitos, mikra(tixaia i seira
    ). ta dinata-adinata simeia tis kathe omadas kai sxetika. tha exei arketo endiaferon pisteuo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όντως θα έχει. Αν βρω χρονο να το κανω αλλα δυστυχως οτι γραψω θα το παρερμηνευσουν και δεν θελω. Καλως ή κακώς μου λένε ότι δεν εχω ιδεα απο ποδόσφαιρο και δεν εχω επιπεδο. Ωστόσο δες και τις εφημεριδες και ακου ραδιο για να μαθεις (αν δεν το ξερεις) ποιοι παίζουν το καλύτερο ποδόσφαιρο φέτος άχετα με την βαθμολογία. Αν μπερδευτείς, διότι οι γνώμες αλλάζουν ανα βδομαδα, να το στο στειλω.
    Να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα το ήθελα πολυ να τα πουμε.Μην κρατιεσε απο μια ανοησια που είπε κάποιος ,το ποιος προάγει το χιώτικο ποδόσφαιρο, όσοι είναί <> το καταλαβαίνουν.Οσο για τον Νικο τον Χούλη ειλικρινά το λιγότερο που μπορώ να πω ειναι ντροπή τους που δεν τον αφήνουν να κάνει φωτορεπορταζ,το ίδιο προβλημα έχει αντιμετωπήσει και σε παιχνίδια της Αναγέννησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι κριμα για το Νικό που επεσε στον αντιπαθητικό. Τόσοι παρατηρητες υπάρχουν γιατι ποτε δεν υπαρχει προβλημα με κανενα? Οι άνθρωποι προσπαθουν ηρεμα να μας "ηρεμίσουν", δεν προκαλούν και γενικά έχουμε άριστες σχέσεις με όλους εκτός από το αυτό τον πονηρό. 20 ματς εχουν περασει φετος χωρις προβλημα. Δεν θελω να πω περισσοτερα διοτι αυτα που εχω μαθει ειναι οφ δε ρεκορντ και το σεβομαι.Του Νικου του εχω πει οποτε θελει να ερθει στο παγκο μας να τραβαει οτι θελει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδιά σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια όπως κι ένα μεγάλο ευχαριστώ για την εκτίμηση και την αναγνώριση όλων των αθλητών και των παραγόντων των ομάδων για το φωτογραφικό υλικό που τους παραχωρώ.Πιστεύω ότι θα λυθεί πολύ σύντομα το ζήτημα αυτό με κοινή συνεννόηση ΕΠΣ και διαιτητών.Δυστυχώς ασχολούμαστε για άλλη μία φορά με θέματα ανευ ουσίας κατά την γνώμη μου.Ίσως να μην έχουν κατανοήσει ότι είμαι ερασιτέχνης και δεν έχω κανένα οικονομικό όφελος από την δραστηριότητα αυτή.Όμως τα 25 φωτογραφικά μου χρόνια καθώς και οι χιλιάδες φωτογραφίες που έχω χαρίσει σε πολλούς συμπολίτες μας να είναι ένα καλό πειστήριο για να συνεχίσω το hobby μου και στα γήπεδα της Χίου.

    ΧΟΥΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εναν κοκαλη θελουν στην χιο να δεεις τι ειχε να γινει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. sigoura tha se pareksigisoun alla min masas. panta tha iparxoun oi kakoproairetoi alla to blog ta "spaei".eisai tromeros, kaneis poli kali douleia kai eisai koinis apodosxis..kali sinexeia..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητηρια στο κυριο χουλη μπαινω στο blog του θαυμασια δουλεια. Μια δοκιμη θα σας πεισει. Επισης για την αναγεννηση παρα πολυ καλη δουλεια. Τα συγχαρητηρια μ κυριοι. Γιωργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή