Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Πρόταση - πρόσκληση για συνάντηση

Καλώ όλους τους «συνάδελφους» που έχουν υπό την ευθύνη τους ιστοσελίδες ομάδων και αθλητικούς ανοιχτούς στο κοινό ιστοτόπους, να βρεθούμε και για να γνωριστούμε αλλά και για να κουβεντιάσουμε μερικά θέματα που έχουν προκύψει αλλά και που θα προκύψουν σύντομα.
Μπορεί οι ομάδες μας να έχουν «αντιπαλότητα» για 90 λεπτά στο γήπεδο, εκτιμώ όμως ότι έχουν κοινά συμφέροντα.
Όποιος επιθυμεί ας κάνει πρόταση συνάντησης στα σχόλια ώστε να τις συγκεράσουμε, για να καταλήξουμε κάπου.

Υ.Γ. Η φωτογραφία δεν υπονοεί απολύτως τίποτα για να μην παρεξηγηθώ. Έψαχνα να βάλω κάτι σχετικό  με το θέμα και βρήκα αυτό.

15 σχόλια:

  1. αγαπητέ φίλε
    δεν νομίζω ότι υπάρχει ανάγκη συνάντησης για ένα θέμα που εμπίπτει στην σφαίρα της δεοντολογίας των bloggers.Η ανωνυμία είναι δικαίωμα όλων των απανταχού bloggers.Αρα δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα.Απλα ο δημιουργός ενός κειμένου ή μιας φωτογραφίας δεν θέλει να του τα κλέβουν.Είναι τόσο απλό και λογικό.Μικρή είναι η Χίος άλλωστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ανωνυμία είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός, να την κρατήσει επτασφράγιστο μυστικό. Σκοπός και στόχος μου δεν είναι να αποκαλύψω τα «μυστικά» που υπάρχουν. Το ξεκαθαρίζω διότι το μυαλό μας πάει πάντα στο πονηρό.
    Κάποια πράγματα όμως είναι υπερβολικά παρεξηγημένα ενώ για κάποια άλλα ειλικρινά υπάρχει λάθος εντύπωση. Για παράδειγμα το blogging δεν σημαίνει ότι αυτόματα κατοχυρώνει πνευματικά δικαιώματα όπως τα εννοεί ο καθένας. Υπάρχουν θέματα νομιμότητας γενικότερα.
    Τέλος πάντων, εγώ κάνω μία πρόσκληση – πρόταση καλοπροαίτερα. Όσοι επιθυμούν μπορούμε να βρεθούμε και να αλλάξουμε απόψεις δίχως καμία άλλη σκοπιμότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προς admin Ατρομήτου και όλους τους υπόλοιπους bloggers sχετικά με το θέμα που έχει ανακύψει τις τελευταίες ημέρες

    Από την πολυετή μου εμπειρία στον κυβερνοχώρο λίγα ελπίζω για την αξιέπαινη προτοβουλία σου.Συνήθως πολλά λόγια που δεν καταλήγουν πουθενά γιατί πάλι κάποιος θα παραβιάσει τους "κανόνες" Όσες φορές συμμετείχα σε κάτι παρόμοιο πάλι στα ίδια καταλήγουμε.
    Όμως δηλώνω "παρόν" είτε διαδυκτιακά είτε σαν φυσική παρουσία σε οποιοδήποτε ραντεβού
    Δεν είμαι ιδιοκτήτης site ή blog τοπικής ομάδας αλλά ερασιτέχνης φωτογράφος επί 25 συναπτά έτη και ιδιοκτήτης του chiosphotos.com του chiosportsphotos.blogspot και μερικών ακόμη άσχετων με το χώρο των σπορ.
    Θα παρακαλούσα να ειδοποιηθώ για οποιαδήποτε συνάντηση αποφασισ8εί στο nh229@hotmail.com

    ευχαριστώ εκ των προτέρων
    ΧΟΥΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδή δεν ειμαστε πολλοί στη Χίο που ασχολούμαστε με ομάδες, ίσως έχουμε περισσότερες ελπίδες αυτή την φορά. Το ελπίζω δηλαδή καθότι δεν εχουμε τιποτα να χωρίσουμε. Εγω εξάλλου το έχω δηλωσει...οποιος θέλει (εκτός απο έναν) μπορεί να παιρνει ότι θέλει απο δω μέσα ελευθερα.
    Ευχαριστώ ειλικρινά για την συμμετοχή σου και θα σε ειδοποιησω ειτε ετσι ειτε αλλιως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ας ελπίσουμε ότι αυτή σου η πρωτοβουλία θα έχει θετικό αποτέλεσμα και ίσως βάλει μία σχετική τάξη.Θα καταθέσω κι εγώ από την πλευρά μου τις γνώσεις και την εμπειρία μου σαν μέλος του "ΦΟΙΒΟΥ" του οργανισμού συλλογικής διαχείρισης και προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων των φωτογράφων.
    παραθέτω το link για όποιον ενδιαφέρεται σχετικά
    http://www.foebus.gr/

    ΧΟΥΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κύριε Χούλη να ρωτήσω κάτι. Εχεις ψάξει το θεμα περι πνευματικών δικαιωμάτων τριτων και κατά πόσο το υλικό που υπάρχει σε μία ιστοσελίδα έχει αποκτηθεί, όπου χρειάζεται, με νόμιμη άδεια για χρήση του υλικού?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν υπάρχει γενικός κανόνας που να ισχύει για όλα .Σχετικά με το δικό μου χώρο υπάρχει ο 2121/93 ο οποίος ρυθμίζει τα πνευματικά δικαιώματα των φωτογράφων και υπάρχουν αρκετά αυστηρές ποινές για τους παραβάτες όπως και αρκετές αποφάσεις δικαστηρίων.
    Εσύ αναφέρεσαι σε κείμενα?Αν ναι αυτό δεν το γνωρίζω αλλά πολύ εύκολα το μαθαίνουμε ρωτώντας έναν νομικό σύμβουλο και μάλιστα με ειδικότητα στο διαδύκτιο.
    Εδώ νομίζω όπως προανέφερες πολύ σωστά είναι λίγα τα άτομα που ασχολούνται με τον συγκεκριμένο χώρο οπότε ίσως είναι ευκολότερη μία συνεννόηση.Προσωπικά θα συμφωνούσα συνάντηση με φυσική παρουσία.
    Για τον συγκεκριμένο admin που δημιούργησε το πρόβλημα εγώ τον ειδοποιησα από την πρώτη κι ολας ανάρτηση που έκανε χρήση του υλικού μου με email .Βλέπεις είναι όλες μαρκαρισμένες με watermark οπότε δεν μπορεί να το αρνηθεί κανείς.

    ΧΟΥΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπάρχουν όρια από την άποψη ότι ένας π.χ. φωτογράφος δεν έχει το δικαίωμα πρόσβασης παντού. Υπό αυτή την έννοια. Δεν έχει νόημα απο δώ να το αναλύσουμε περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. συμφωνώ απόλυτα μαζί σου,εδώ όμως μιλάμε μόνο για δημόσια θεάματα όχι για παραβίαση προσωπικής ζωής.
    Καλύτερα να τα συζητήσουμε σε μία συνάντηση όλα αυτά ,έχεις δίκιο.
    καλή σας νύχτα

    ΧΟΥΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. kai ego eimai mesa symfono poli kali idea ..
    EPREPE NA GINEI AYTO ...OLOYS TOOYS XEROYME EKTOS TO CHIS24...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αγαπητοί bloggers

    Για να δώσουμε ένα τέλος στην "εγχώρια" μίζερη εσωστρέφειά μας ας ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα :

    1) Όλοι ασχολούμαστε από hobby και αγαπάμε αυτό που κάνουμε με μεράκι τον ελεύθερο χρόνο μας.

    2) Ας κρατήσουμε ένα επίπεδο διαλόγου χωρίς παρεκτροπές και ύβρεις ή συκοφαντίες.Δεν τιμάει κανέναν

    3) προς τον admin του chios24 :

    όπως διαπιστώσαμε όλοι, οι διαχειριστές άλλων Blogs ενοχλούνται επειδή τους πήρες κάποιες αναρτήσεις αυτούσιες και τις ανέβασες χωρίς να αναφέρεις την πηγή σου όπως ορίζει ο κώδικας δεοντολογίας.Προσπάθησε να το αποφύγεις στο μέλον
    4) ο διαχειριστής του blog του Ατρομήτου έκανε μία πρόταση με αφορμή το όλο θέμα που προέκυψε την οποία δεν βρίσκω κακή κι αν σας προβληματίζει το θέμα της επισκεψιμότητας (κατά την γνώμη μου δεν υφίσταται καν )να ορίσουμε ένα "ουδέτερο" γήπεδο

    5)Τώρα όσον αφορά το δικό μου φωτογραφικό υλικό
    έχω να πω τα εξής:Δεν έχω κανένα πρόβλημα να χαρίζω τις φωτογραφίες μου για ιδιωτική χρήση και αυτό το γνωρίζουν όλοι στη Χίο εδώ και 15 τουλάχιστον χρόνια που μένω μόνιμα. όσον αφορά την χρήση τους για δημοσίευση σε έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο βασικές προυποθέσεις είναι η έστω και προφορική μου άδεια και απαραιτήτως αν τις έχω δώσει εγώ να αναγράφεται το όνομα αν τις έχετε κατεβάσει από κάποιο site μου, το όνομα αυτού.

    Ας δούμε όλοι τα θέματα που ανακύπτουν με νηφαλιότητα και πνεύμα συνεργασίας,δεν έχουμε τίποτα να μοιράσουμε.

    Υ.Γ. το ίδιο κείμενο έκανα σαν σχόλιο στο blog του συναδeλφου chios24.Για να γίνει αυτή η συνάντηση θα πρέπει να εκτονωθεί η κατάσταση πρώτα και μετά βλέπουμε.Προς αυτήν την κατεύθυνση πρέπει να βοηθήσουμε όλοι οι εμπλεκόμενοι και να αφήσουμε πίσω τις "κακές" στιγμές.

    ΧΟΥΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
    chiosportsphotos.blogspot.com
    chiosphotos.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κυριε Χούλη δεν νομιζω οτι εχει φορτιστει η κατασταση. Μια αφορμη δοθηκε. Εισπραττω πάντως από τους συναδέλφους μια "θετική" άποψη στο να βρεθούμε.
    Αν ωστοσο θεωρει καποιος καπελωμα οτι ζητησα να γινει εδω η κουβεντα, για "επισκεψεις" και τριχες κατσαρες, σβηνω το κειμενο και ας αναλαβει αλλος φιλος σε δικο του μπλογκ να συνεχισουμε την κουβεντα και το καθορισμο ραντεβου.

    Εκτιμω οτι ο φιλος του Ομηρου που γνωρισα σημερα θα διεκρινε αν υπαρχει απο μενα θεμα "επισκεψιμοτητας" και αλλες τετοιες αηδιες.


    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΤΡΑΒΑΜΕ ΜΑΚΡΥΑ ΤΟ ΘΕΜΑ

    ΟΣΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΜΕΙΛ ΣΤΟ atromitosag@gmail.com

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΩΣ ΜΕΡΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΟΠΟΙΑ ΠΕΜΠΤΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑ-ΒΡΑΔΥ ΘΕΛΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΛΕΒΑΡΗ.
    ΩΣΤΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΣΤΟ ΒΑΡ ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΝΟ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ (κερναω τα ποτα εγω:)

    ΛΕΩ ΠΕΜΠΤΗ ΛΟΓΩ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΜΟΥ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (θα σας εξηγησω)

    ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ (π.χ. οικογενεια) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ.....ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΟΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΤΕ...ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ


    ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΕΙΛ ΓΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή