Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Ατρόμητος – Πανελευσινιακός: Διαιτητές


Ο επόμενος αγώνας του Ατρομήτου είναι κόντρα στον Πανελευσινιακό. Διαιτητής της αναμέτρησης είναι ο κύριος  Κορδολαίμης Ευάγγελος, με βοηθούς τους κυρίους Κοτζαμανίδη Ηλία και Συνιοράκη Αντώνιο. Όλοι τους του συνδέσμου Πειραιά. 


Θεωρείται ανερχόμενο αστέρι της διαιτησίας

Βαγγέλης Κορδολαίμης είναι από τα νέα και ελπιδοφόρα πρόσωπα στο χώρο της διαιτησίας. Μετά από εξαιρετική παρουσία στη Γ’ εθνική προβιβάστηκε στη Β’, με τον Πειραιά να παίρνει με αυτόν τον τρόπο μια δεύτερη θέση στον πίνακα της κατηγορίας και όλοι στον Σύνδεσμό του ελπίζουν να συνεχίσει έτσι και για πιο ψηλά. Άνθρωπος του αθλητισμού, αλλά και της παιδείας, αφού είναι δάσκαλος, ελπίζει σ’ ένα καλύτερο αύριο και προτρέπει την πολιτεία να… σπρώξει τα παιδιά στον υγιή αθλητισμό.


Ποιός είναι ο Βαγγέλης Κορδολαίμης εκτός γηπέδων;

Ο Βαγγέλης Κορδολαίμης, όταν δεν είναι στο γήπεδο, προπονείται για την ‘’παρουσία’’ του στο γήπεδο… Πέρα, όμως, από αυτό είμαι δάσκαλος και διδάσκω σε μαθητές του δημοτικού σχολείου, ένας άλλος τομέας ο οποίος επίσης απαιτεί μεράκι, ζήλο, διάθεση,  αλλά και πολύ υπομονή για να το επιτελέσει κανείς με το σωστό τρόπο. Είμαι επίσης απόφοιτος  Μεταπτυχιακού Προγράμματος σχετικό με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και τώρα σχεδιάζω το επόμενο μου βήμα σε πανεπιστημιακό επίπεδο. Αρκετό από τον χρόνο μου τον διαθέτω στην προπόνηση, την παρακολούθηση αγώνων για συνεχή βελτίωση, σε επιμορφώσεις και εισηγήσεις μου σε γενικότερα θέματα εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος, καθώς και στη μελέτη ξένων γλωσσών και νέων τεχνολογιών. Σε γενικές γραμμές  η καθημερινότητά μου μοιράζεται σε άσκηση και διάβασμα.  Στον λίγο ελεύθερό μου χρόνο, η επαφή μου με πρόσωπα που εκτιμώ με χαλαρώνει και με γεμίζει ενέργεια .

Απόσπασμα από το περιοδικό REFEREE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου