Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Ένα τραγουδάκι από τα παλιά

Προέρχεται από τους  Genesis. Ένα από τα μεγαλύτερα μουσικά σύνολα όλων των εποχών που εξέλιξαν την μουσική. Στους νεότερους, ως όνομα, ίσως είναι γνωστός ο Φιλ Κόλινς (εξαιρετικός ντράμερ, συνθέτης, τραγουδιστής) που ακολούθησε σόλο καριέρα με ξενέρωτα τραγούδια (κατά την άποψή μου). Στους παλαιότερους όμως, αξέχαστη είναι η μορφή του Πίτερ Γκάμπριελ (περφόρμερ, άριστος συνθέτης, τραγουδιστής, ηθοποιός, ποιητής).

Το τραγούδι που επέλεξα έχει τον τίτλο The Conqueror, δηλαδή ο κατακτητής. Αυτός που κατακτά το οτιδήποτε, είτε υλικό (π.χ. εδάφη, τίτλους) είτε πνευματικό (π.χ. μυαλά ανθρώπων) είτε επιβάλλεται και στον ίδιο τον εαυτό του, αλλάζοντας κάτι το αρνητικό.

Genesis - The Conqueror

3 σχόλια:

  1. ωραίο το τραγουδάκι αλλά,
    θα στεναχωρηθούμε φίλε
    ξενέρωτος ο μέγας ΦΙΛ...???? απαπαπα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημητρη μου πες μου ειλικρινα. Μεσα από κατι Selling England By the Pound ή Trick Of The Tail ή The Lamb Lies Down on Broadway....ποιος Κόλινς μονάχος του πες μου? Σε σκέτη απλή εμπορική Ποπ να το δεχτώ, αλλά από κει και πέρα? Τι σχέση έχει με τον αξεπεραστο σε όλα τα επιπεδα Πίτερ Γκάμπριελ? Και μην ξεχνάς Τόνι Μπανκς, Μαικ Ράδερφορντ, δηλαδή ένα κουαρτέτο μουσικών όπου του καθενός τα @@@ ζύγισαν ένα τονο τουλάχιστον. Αχ πανε αυτές οι εποχές Δημήτρηηηηηηηηηη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν σε ενδιαφέρει κάτι από Genesis μου λες, καθότι η δισκογραφία υπάρχει. Βινύλια εννοω πάντα, όχι "ξενερωτα" σιντι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή