Η αποστολή του Ατρομήτου (21 άτομα)
θα αναχωρήσει αεροπορικώς για Αθήνα στις 7 και 5 το πρωί της Κυριακής.
Στο αεροδρόμιο Βενιζέλος θα την περιμένει το
πούλμαν του Πανελευσινιακού για να την μεταφέρει στην Ελευσίνα.
Κάποια στιγμή
θα υπάρξει ελαφρύ γεύμα και μετάβαση στο γήπεδο, με τον αγώνα να αρχίζει στις 3
μ.μ.
Μετά τον αγώνα η αποστολή και πάλι με το πούλμαν του Πανελευσινιακού, θα μεταβεί στο λιμάνι του Πειραιά για να
αναχωρήσει με το European Express με ώρα άφιξης….άγνωστη.
European Express (2008-2010) - COMANAV
European Express (2007-2008) - Algerie Ferries
Millennium Express (2004-2007) - CNAN
Millennium Express (2003-2004) - Access Ferries
Millennium Express (2001-2003) - Ferries del Caribe
Millennium Express (2000-2001) - Access Ferries
Millennium Express (2000) - CoTuNav (Tunisia ferries)
Millennium Express (1999-2000) - Access Ferries
Ho Maru (1999)
Takachiho Maru (1992-1999) - Marine Express
Takachiho Maru (1990-1992) - Seacom Ferry of Japan
Takachiho Maru (1974-1990) - Nippon Car Ferry
Η ιστορία του
Δίνετε η ευκαιρία να σας δώσουμε και μερικές πληροφορίες παραπάνω για αυτό το πλοίο "στολίδι" των 38 ετών.Ουσιαστικά να σας δώσουμε τα ονόματα που είχε κατά το παρελθόν με μερικές φωτογραφίες. Ναυπηγήθηκε το 1974 στα
ναυπηγεία Nippon Kokan, Shimizu, Japan.
European Express (2008-2010) - COMANAV
European Express (2007-2008) - Algerie Ferries
Millennium Express (2004-2007) - CNAN
Millennium Express (2003-2004) - Access Ferries
Millennium Express (2001-2003) - Ferries del Caribe
Millennium Express (2000-2001) - Access Ferries
Millennium Express (2000) - CoTuNav (Tunisia ferries)
Millennium Express (1999-2000) - Access Ferries
Ho Maru (1999)
Takachiho Maru (1992-1999) - Marine Express
Takachiho Maru (1990-1992) - Seacom Ferry of Japan
Takachiho Maru (1974-1990) - Nippon Car Ferry
Η ιστορία του
Delivered
in 1974 to Nippon Car Ferry,
Japan. The then
ship's name is TOKACHIHO MARU
1974: Set
on Kawasaki -
Hyuga line
1990:
Sold to Seacom Ferry of Japan,
Japan
1992: The
company which owns the ship become Marine Express, Japan
1992: Set
on Osaka -
Hyuga line
1996: Set
on Kobe - Hyuga
1998: The
ship is retired and set for sale
11/9/1999:
Sold to Access Ferries, Limassol,
Cyprus. The
ship is renamed HO MARU
1999:
Renamed MILLENIUM EXPRESS
2/5/2000:
Set on Piraeus - Limassol - Haifa line
6/2000-9/2000:
Chartered to Cotunav, Tunis, and set on Genova/Marseille-La
Goulette line
9/2000 :
She resumes sailings on Piraeus - Limassol - Haifa line line
3/2001:
Chartered to Ferries Del Caribe, Puerto Rico and due to be set on Santo
Domingo-Mayagues line
29/6/2001:
Passed Gibraltar on her way to Pireaus
7/2003:
Resume sailings on Brindisi
- Cesme
9/2003:
Laid-up in Keratsini
1/2004:
Chartered to CNAN, Algeria
2/2004:
Set on Oran-Barcelona/Marseille line
1/2006:
Arrival in Drapestona for winter lay-up
2006:
Chartered again to CNAN and set on Oran/Alger-Barcelona/Marseille line
24/9/2006:
Arrival in Hamburg
for mechanical review. Today she is still there, one of her engine does not
work, and her future in mediterranean sea is unsure
5/2007:
Sold to an unknown company and renamed EUROPEAN EXPRESS.
6/2007: Chartered
to Algérie ferries
7/6/2007:
Sailed from Hamburg...και πήγε Αλγερία με καινούργια μηχανή
28/4/2011 : Βλάβη στον καταπέλτη στην Μυτιλήνη. Aπό
λάθος κάποιου επιβάτη βαλίτσα τοποθετήθηκε σε σημείο που έσπασε η σωλήνα τροφοδοσίας
του καταπέλτη, με αποτέλεσμα αυτός να μην κλείνει.
31/7/2011 : Λίγο πριν το πλοίο απομακρυνθεί από την προβλήτα στη Χίο, έσπασε το
συρματόσχοινο του καταπέλτη φορτοεκφόρτωσης οχημάτων και επιβατών, με
αποτέλεσμα αυτός να πέσει με δύναμη στον προβλήτα
10/10/2011 : Συγκρούστηκαν χθες το βράδυ στο λιμάνι του Πειραιά το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο
«ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ» και το Ε/Γ - Ο/Γ «EUROPEAN EXPRESS» σημαίας
Κύπρου.Από την
οικεία Λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους των δύο πλοίων, ενώ αποτέλεσμα της
σύγκρουσης ήταν οι εκτεταμένες ζημιές του Ε/Γ-Ο/Γ «EUROPEAN EXPRESS».
EGO EKEI MESA DE MPAINO....KALO TAJIDI
ΑπάντησηΔιαγραφήτο στολίδι των 38 αστέρων....
ΑπάντησηΔιαγραφήtin ali fora tha se pame me elikoptero re tzampazi
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ ρε φίλε είσαι άπαικτος!!! Τι ζόρι τραβάς και δεν τον λές????
ΑπάντησηΔιαγραφήΤουλάχιστον αυτά που γράφεις να τα αιτιολογείς ,γιατί επώνυμα δεν εχεις το ειδικό βάρος ......να τα γράψεις!!!!!Το καλό είναι οτι οι πιο πολλοί σε ξέρουν οπότε τσάμπα καίει η λάμπα!!
Δυο κουβεντούλες γιατί το μυαλουδάκι μερικών πάει όπου θέλει. Δόθηκε η ευκαιρία να αναδείξω την ξεφτίλα, κατά την άποψή μου, με την οποία ταξιδεύει ΟΛΟΣ ο κόσμος εδώ και χρόνια. Όχι βέβαια μόνο της Χίου αλλά και της περισσότερης Ελλάδας. Μας θεωρούν τριτοκοσμικούς και προσπαθούν να μας πείσουν ότι αυτά είναι βαπόρια να μας βάζουν μέσα. Αν τώρα μερικοί κατάλαβαν για ελικόπτερα και υποβρύχια, πρόβλημά τους. Τόσο τους κόβει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΑΠΤΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
καλα τα λεσ κ Ραπτακη . 38 χρονων και τιμεσ εισητηριων στα υψη.
ΑπάντησηΔιαγραφή